10 Nisan 2013 Çarşamba

Aimee B (Rock Queen)-future in my hands Türkçe Çeviri

Nerede olmalıysam oradayım
İnanan biri olarak inanmaya söyledim
Ne olmalıysam o oluyorum
Ne yapmalıysam yapıyorum

Ne dediğimi duydun mu ?
Ne demek istediğimi anladın mı ?
Ne gördüysen ilüzyondu
Hayal içinde yaşıyorsun

Devam et devam et gelecek benim ellerimde
Atlatamadığım günler gidiyor
Devam et sonunda ben kendime gelene kadar
İstemediğim sahtekar dünyadan çık git

Şimdi zamanı
Şimdi zamanı

Kaygılıysan bana sor
Sana bütün cevapları vereceğim
Gerçek ya da cesaret senin seçimin
Senin inancın ne istediğindir

Ben kimim ki geleceğin senin ellerinde olacağını söyleyeyim
Beni yalanlardan ve soğuk hilelerden özgür bırak çok korktum
Devam et devam et dünyanın üstünde, zamanın üstünde
Görmeye, hissetmeye, nefes almaya devam
Her zaman istediğim gibi

Harcadığım uykusuz gecelerde
Kalbimi kıran tüm kelimeleri sayıyorum
Tüm geçmişimi buraya bırakıyorum
Sonra eminim dünyayı göreceğim

Devam et devam et gelecek benim ellerimde
Atlatamadığım günler gidiyor
Devam et sonunda ben kendime gelene kadar
İstemediğim sahtekar dünyadan çık git

Şimdi zamanı
Şimdi zamanı

Zamanın peşinden git
Zamanın peşinden git

-----------------------------------------------------------------

Standing where I should be
Believing as I'm told to believe
Being who I should be
Doing what I should do

Did you hear what I said?
Did you get what I meant?
What you saw is an illusion
You're living in delusion

Going on and on I have the future in my hands
Getting lose from days I never could get over
Going on and on until I'm finally myself
Getting out of this dishonest world I never wanted
Now is the time
Now is the time

Ask me if you're anxions
I'll give you all the answers
Truth or dare - it's your choice
Your truth is what you wish for

Who am I to tell you that the future's in your hands?
Set me free from lies and cold deceptions, I'm so scared
Going on and on across this land, across the time
Going on to see, to feel, to breathe
I've always wanted

Sleepless nights I'm spending
Counting all the words that broke my heart
I'm leaving all my past here
Then I'll see the world for sure

Going on and on I have the future in my hands
Getting lose from days I never could get over
Going on and on until I'm finally myself
Getting out of this dishonest world I never wanted

Now is the time
Now is the time

Chase after time
Chase after time.




  not: ilk çevirim olduğu için bazı hatalar olabilir şimdiden özür dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder